Drie dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van melanie kuijper - WaarBenJij.nu Drie dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van melanie kuijper - WaarBenJij.nu

Drie dagen voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg melanie

10 Oktober 2014 | Nederland, Haarlem

Nog maar drie dagen voor onze reis gaat beginnen. De kriebels in mijn onderbuik spelen al een aantal dagen een grote rol en ik kan ze bijna niet meer in bedwang houden. Nooit gedacht dat ik toch de laatste dagen voor vertrek nog zo gespannen zou zijn, krijg zelfs twijfels of het wel de goede keus is geweest en of het allemaal wel gaat worden zoals we hopen. Onzin natuurlijk want de reis gaat top worden en het is nog steeds een droom voor ons die uitkomt. Vandaag ons huisje klaar maken voor onze tijdelijke huurder die hier vanaf maandag intrekt. En dan natuurlijk ook onze tassen inpakken en iedere keer stuit ik weer tegen hetzelfde probleem aan…wat is die tas toch klein! Toch maar weer wat kleding ervan af halen en ach wat heb je nou ook eigenlijk nodig in een gebied waar de temperatuur niet onder de 25 graden komt! Maandag vliegen we om 18:15 uur vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur met een tussen stop in Istanbul om vervolgens de volgende dag om 17:00 uur aan te komen op plek van bestemming. We kunnen niet wachten om te vertrekken!

• 10 Oktober 2014 - 13:46

Jeroen:

dan blijven jullie toch lekker thuis. Kan toch.
    Heerlijk rationeel bedacht.
    Aankomen op de zelden lokatie als vanwaar je vertrokken bent maar dan veeleer geld armer veel energie verstookt en ook veel geld minder en WAARVOOOOR??
    een heerlijke ervaring
    veel plezier

melanie

Wij zijn Wouter Prins en Melanie Kuijper beide 25 jaar en wonen samen in Haarlem. Na al twee keer voor korte tijd in Thailand en Cambodja te zijn geweest zijn we eigenlijk heel cliché verliefd geworden op alles wat Azië te bieden heeft en willen we ons nu voor langere tijd laten onderdompelen in alle heerlijkheden van Azië. Na een jaar lang gespaard te hebben en beide afgestudeerd te zijn is het nu een mooie tijd om Nederland voor een aantal maanden te verlaten en in te ruilen voor zon, zee, strand, cultuur en nieuwe ontmoetingen. We zijn beide toe aan iets nieuws iets anders, maar toch was het best even een stap hier alles achter te laten en afscheid te nemen van werk en vrienden. Maar we gaan een leuke tijd tegemoet en hebben heel erg veel zin in onze reis door Zuid-Oost Azië. De landen die voor de komende maanden op ons lijstje staan zijn: Maleisië, Indonesië, Singapore, Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Maar niets staat vast dus er kan nog van alles veranderen! Op deze blog gaan we onze reis vastleggen en laten we jullie meegenieten van al onze avonturen. Wij hopen op een bijzonder avontuur vol cultuur en spannende activiteiten en horen graag jullie reacties en wensen jullie veel lees plezier de komende tijd:-)

Actief sinds 23 Sept. 2014